در مراسمی به روشی جدید از والدین و همسران شهدای شهرستان محلات تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بسیجیان استان مرکزی و مسئولان به مناسبت هفته بسیج در مراسمی به روشی جدید والدین و همسران ۱۲۴ شهید شهرستان محلات را مورد تکریم و تجلیل قرار دادند.

در این روش بسیجیان و ایثارگران شهرستان محلات به صورت گروه‌های مجزا در محله و کوچه‌های منتسب به شهدا حاضر شده و ضمن اجرای روضه‌ی خیابانی در مجوار درب منازل آن خانوده حماسه‌ساز دفاع مقدس از آن‌ها تجلیل کردند.

در این مراسم از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا با اهدای لوح و قطعه سنگ متبرک به آستان مقدس حضرت علی علیه السلام تجلیل شد.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تجلیل از بیست خانواده معظم شهید محلات که به این روش و مقابل درب منازل آن‌ها انجام شد گفت: جایگاه خانواده‌های معظم شهدا نزد خداوند بسیار ارزشمند و بسیج نمایشگاه عظم ظرفیت‌های مردمی و در عملیاتی نمودن بیانات رهبری پیشگام است.

سردار کریمی افزود: تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب و از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که باید با محوریت مساجد محقق شود و باید در کنار مساجد هویت اسلامی و ایرانی محلات را محقق کنند.

او اضافه کرد: تحقق محله‌های اسلامی با پیشرانی جوانان مومن و انقلابی باید رقم بخورد چراکه جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نقشی مهم و اساسی دارند و لذا باید وارد فصل جدیدی از ساخت هویت اسلامی در سطح محلات باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: احصاء آمار شهدای استان مرکزی که امروز به ۷۱۰۰ شهید والامقام در استان رسیده و تهیه فرهنگ نامه ۲۲ جلدی شهدای استان از مهمترین اقدامات زیرساختی در کارگروه آمار و اطلاعات شهدا است و کلیه کارگروه‌ها و کمیته‌های کنگره شهدای استان مرکزی فعالیت خود را با قوت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.