یک مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۶۸۵ هزار نفر تاکنون برای دریافت وام ودیعه ثبت نام کرده‌اند.

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ابتدای سال مکاتبه‌ای با ستاد ملی مقابله با کرونا برای پرداخت وام ودیعه مسکن داشته‌ایم و این ستاد تسهیلاتی برای پرداخت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها در نظر گرفته‌اند. حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وام ودیعه مسکن در نظر گرفتند که از این میزان تنها ۴۵ درصد که معادل ۴ هزار میلیارد تومان است تاکنون توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: به هیچ عنوان این موضوع مورد قبول نیست که اعتباری بانکی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به اتمام رسیده است. ممکن است بین شعب بانک‌ها شعبه‌ای نیاز به تجدید نظر داشته باشد و ما مکاتبه برای تأمین اعتبار کنیم، اما اینکه اعتبار تمامی شعب بانک‌ها به اتمام رسیده است به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

محمود زاده اظهار کرد: درباره نحوه پرداخت تسهیلات، دوباره مکاتبه مجددی با دبیر خانه ستاد ملی مقابله با کرونا کرده‌ایم و این موضوع باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۶۸۵ هزار نفر تاکنون برای دریافت وام ودیعه ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۴۰ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شده‌اند و ۱۴۲ هزار نفر هم تسهیلات دریافت کرده‌اند.

گفتنی است، مستاجران و واجدان شرایط تا ۳۰ آذر مهلت دارند در سایت جهت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کنند و بانک‌ها هم تا ۳۰ بهمن ماه موظف هستند، تسهیلات را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام.من دوماهه در بانک ملی شعبه... تهران پرونده وامم آمادس وتوسط وام گیرنده وضامن امضا شده ولی بانک پرداخت نمیکند ومیگویند باید سرپرستی اجازه دهد.مابایدچیکارکنیم که به امیداین وام پول قرض گرفتیم بابت رهن خونه.صدامون به هیچ جا نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
من تا الان چند تا بانک ثبت کردم به هر کدوم مراجعه میکنم میگن سقف ما پر شده گفتم پس چرا سایت بازه میگن اون مشکل اوناست بگین نمیخایم بدیم میزنن فقط میگن وام میخایم به مردم بدیم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۱۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
من الان دو ماهه که ثبت نام کردم بانک ملی و مدارک هم تکمیل کردم ولی هنوز هیچ خبری نیست به بانک هم مراجعه میکنیم میگن جلوشو بستن و دیگه پرداختی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۹ ۱۵ دی ۱۴۰۰
باز هم دروغ
من در یکی از شعب بانک ملی تمام مدارک را تکمیل کردم و با توجه به به سخت گیری خلاف قانون ، ضامن هم معرفی کردم و رفتم تو نوبت .
حالا از مهر ماه تا کنون وام پرداخت نشده و بانک عنوان کرده وام نمی‌دهیم
برید از دولت شکایت کنید
به همین راحتی همه سر کار بودیم
آخرین اخبار