مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال ۷۴۹ اشتراک رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد (ره)، بهزیستی، ایثارگران و اماکن مذهبی استان واگذار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: از این تعداد، ۴۵۱ اشتراک رایگان گاز به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)، ۱۵۷ اشتراک به خانوار‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی، ۹۰ مورد به ایثارگران و ۵۱ مورد نیز به اماکن مذهبی واگذار شده است.

فعله گری افزود: این شرکت برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) ۹۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار ریال، سازمان بهزیستی ۳۳۱ میلیون و ۲۲۷ هزار ریال، ایثارگران ۲۰۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و برای اماکن مذهبی ۱۴۹ میلیون و ۷۵۷ هزار ریال هزینه کرد.

او یادآور شد: برای تحت پوشش قرار دادن ۷۴۹ مورد اشتراک پذیری رایگان، در مجموع یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون و ۳۴۹ هزار ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تاکید کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه به مددجویان این نهاد‌ها برای یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، افزود: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی، کمیته امداد و خانواده ایثارگران می‌توانند کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

در حال حاضر، ۳۱ شهر، یک هزار و ۴۲۵ روستای کردستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد در جمعیت شهری و ۹۶.۵ درصد در جمعیت روستایی تحت پوشش شرکت گاز هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار