استاندار کردستان گفت: انتخاب فرماندار زن در دهگلان حامل پیام برای بانوان ایران است که توانایی‌های خود را باور داشته باشند؛ ضمن اینکه فرماندار جدید دهگلان سوابق لازم برای تصدی پست فرمانداری را دارد.

آرش زره‌تن لهونی در آیین تکریم و معارفه فرماندار دهگلان با تسلیت شهادت یحیی سنوار به مردم ایران، اظهار کرد: امروز اینجا گردهم آمده‌ایم تا فصل و نگاهی نو را در این استان حاکم کنیم و بی‌شک توسعه در استان نیازمند تلاش همه جانبه مردم و مسئولان است.

وی افزود: مهمترین عنصر توسعه هر جامعه‌ای نیروی انسانی آن است و بانوان این سرزمین با توانایی‌هایی که دارند باید در جایگاه‌های مهم همانند فرمانداری‌ها نقش‌آفرین باشند.

استاندار کردستان ادامه داد: فرمانداری جایگاهی مهم، حساس و تاثیرگذار است و امروز بالاترین مقام شهرستان دهگلان به دست یکی از بانوان توانمند و باتجربه سپرده می‌شود و به این مهم تاکید داریم که برسر عهدی که با مردم شریف استان بسته‌ایم خواهیم ماند و به وعده‌ها عمل می‌کنیم.

لهونی اضافه کرد: انتخاب فرماندار زن حامل پیام برای بانوان ایران است که توانایی‌های خود را باور داشته باشند؛ ضمن اینکه فرماندار جدید دهگلان سوابق لازم برای تصدی پست فرمانداری را داشت و از مسئولان شهرستان انتظار داریم با وی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: شهرستان دهگلان دارای نیرو‌های بومی توانمندی است و بی شک از این ظرفیت‌ها در پست‌های مختلف مدیریتی استان و شهرستان بهره خواهیم برد.

استاندار کردستان به مشکل مدیریت شهری دهگلان اشاره کرد و گفت: بحث انتخاب شهردار دهگلان و همچنین پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری این شهرستان را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

در این آیین از خدمات حمید معتصمی قدردانی و سودابه ضرغام نژاد به عنوان فرماندار جدید دهگلان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار