وی استفاده از ظرفیتهایی از جمله ارتباط با شرکتهای دانش بنیان، ارائه طرحهای دراز مدت و برنامه ریزی برای توسعه ناوگان، اهمیت به آموزش نیروی انسانی و استفاده از دیپلماسی فعال را ضروری دانست و افزود: نباید صنعت را گران اداره کرد، داشتن MRO (مجوز تعمیر و نگهداری) واستفاده از توان بالقوه نیروهای داخل راهکار حرکت در مسیر ارتقاء توان عملیاتی شرکتها خواهد بود با این اطمینان که برای ارتقاء سطح MRO محدودیتی قائل نخواهیم شد.
محمدی بخش با اشاره به اینکه اولویت سازمان هواپیمایی کشوری همکاری با تمامی مجموعههای فعال در صنعت حمل و نقل هوایی است، خاطرنشان کرد: استفاده از شرکتهای دانش بنیان راه سخت و دشوار صنعت را تسهیل میکند و هرکسی که از این شرکتها استفاده کند، سود میبرد، ارزان سازی میکند، ارتقاء پیدا میکند و در نتیجه سریعتر حرکت میکند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه حل بسیاری از مسائل صنعت به دلیل برخورداری از توان نرم افزاری، متالوژی، متریال و. به دست دانشگاهها حل خواهد شد، گفت: با نگاه به درون به منظور مصونیت در مقابل تهدیدها و استفاده از نیروهای مستعد در صنعت، توانمندیها را با یکدیگر به مشارکت بگذارید.
انتهای پیام/