فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امنیت پایدار امروز ایران مدیون تدبیر امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در گردهمایی بسیجیان دادگستری خراسان رضوی گفت: بسیج مولود امام و انقلاب است و اگر تدبیر امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج نبود توطئه ها‌ی دشمنان در مسیر نظام محقق می‌شد.

او افزود:  امنیت پایدار امروز ایران مرهون و مدیون تدبیر امام خمینی در تشکیل بسیج است و فرمول آن مشارکت منسجم مردم در تشکیل بسیج مردمی است .

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه بسیج تنها سازمان در دنیاست که متناسب با انقلاب آرایش می‌گیرد، ادامه داد: بسیج قبل از دفاع مقدس تشکیل شد. اینکه بعضی معاندین و بدخواهان گفته اند بسیج برای مواقع بحران است، سخنی بیهوده  است.


بیشتر بخوانید


سردار غیاثی بیان کرد: انسجام بسیجیان مایه آرامش در منطقه شده و بسیج الگو و راه حل برای جوامع انسانی است و روح گفتمان در جامعه را جاری کرده است و بر این نعمت بزرگ خدا را شاکریم.

او تصریح کرد: اقتدار امنیتی ما به خاطر بسیج است خیلی از کشور‌ها امنیت دارند، چون تهدید ندارند، کشور ما با وجود تهدیدهای امنیتی  اقتدار  امنیتی برخوردار است.

گردهمایی بسیجیان دادگستری خراسان رضوی  امروز با حضور غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا و یوسفی جانشین حوزه مقاومت شهید لاجوردی در ساختمان دادگستری مشهد برگزار شد .


  انتهای پیام//س. ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.