استقبال پرشور مردم خراسان شمالی از فیلم سینمایی «منصور»

مردم خراسان شمالی طی ۲ روز اکران فیلم سینمایی «منصور» استقبال پرشوری از این فیلم کردند و با حضور در سینما‌های استان، به تماشای این فیلم نشستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالحسن حیدری معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی «سیاوش سرمدی» و تهیه‌کنندگی «جلیل شعبانی» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج همزمان با هفته بسیج در سینما‌های استان اکران شد که با استقبال پرشور مردم تنها در ۲ روز نخست از اکران مواجه شد.

حیدری  با اشاره به اکران فیلم «منصور» در سینما‌های «غدیر» شیروان و «نسیم» اسفراین از استقبال گسترده مردم از این فیلم خبرداد و تصریح کرد: سینما‌های «گلشن» و «عمیق» بجنورد نیز میزبان اکران این فیلم است.


بیشتر بخوانید


او  ادامه داد: با وجود آن که سالن‌های سینما با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز به اکران فیلم هستند، اما با اکران این فیلم شور و نشاطی دوباره به سینما‌های استان بازگشت و این امر نشان از رویکرد خوب مردم استان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و فرهنگ دوست بودن مردم این خطه است.

حیدری عنوان کرد: این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ است و در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردان اول را از آن خود کرد.

این گزارش حاکی است، این فیلم روایتگر بخشی از داستان زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملا ایرانی است که در آن بخش‌های ناگفته از هشت سال دفاع مقدس نیز روایت شده است و محسن قصابیان، لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، سید جواد هاشمی و قاسم زارع در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.