لوله گستر اسفراین، ماه گذشته توانست با تولید ۴۶۰۰ تن در یک ماه، رکورد تولید خود را بزند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت در بازدید از مجتمع لوله گستر اسفراین گفت: کارکنان این کارخانه در شرایطی که با تحریم و محدودیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، توانستند با تولید ۴۶۰۰ تن در ماه گذشته افتخار خوبی را رقم بزنند.

صالحی نیا افزود: بی نیاز شدن از واردات و منتفع شدن طرح‌های توسعه‌ای با عزم و همت کارکنان این کارخانه اتفاق افتاده است که به مردم منطقه و کارکنان در این کارخانه تبریک عرض می‌کنم.


بیشتر بخوانید


اوافزود: سیاست‌های محوری دولت به ویژه وزارت صمت این است که با توسعه تولیدات، کیفی سازی و اقتصادی کردن تولید، به تدریج امکان عرضه و رقابت در عرصه بین المللی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مدیریت‌ها و حضور مشاور وزیر در این بازدید را نشان دهنده عزم در توسعه صنعت کشور دانست و گفت: با توسعه خطوط تولید، بهسازی و نوسازی لوله‌هایی که در این مقطع هست می‌توانیم شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کنیم.

صالحی نیا اضافه کرد: شرکت نفت به صورت مستمر به این لوله‌ها نیاز دارد و براساس قرارداد، تولید و عرضه بدون هیچ گونه مشکلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.