شبکه صهیونیستی «کان» از وقوع یک آتش سوزی در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، شبکه صهیونیستی «کان» از وقوع آتش سوزی در کارخانه‌ای واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

طبق اعلام این شبکه، آتش سوزی بزرگی در نزدیکی چهار راه «بیت کاما» در نزدیکی شهر «رهط» رخ داده و نیرو‌های امدادی در حال تلاش برای اطفای خریق به منظور عدم سرایت آن به ساختمان‌های مجاور هستند.

رسانه‌های صهیونیستی تصاویری را از تلاش نیرو‌های امدادی در فلسطین اشغالی برای کنترل کردن آتش در این مکان منتشر کردند. شبکه کان رژیم صهیونیستی همچنین از وجود چند عدد کپسول گاز و نیز مواد خطرناک اشتعال زا در این مکان در حالی خبر داد که نیرو‌های امداد در تلاش برای جلوگیری از گسترش آتش هستند.

چند روز پیش نیز آتش سوزی بزرگی در نزدیکی مرز اردن و فلسطین اشغالی رخ داد. مقامات رژیم صهیونیستی در آن زمان هشدار دادند که مهار این آتش از کنترل خارج شده است و آتش به سرعت در حال پیشروی به سمت خطوط لوله گاز است.

سازمان آتش نشانی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که تیم‌های آتش نشانی در حال اطفای حریق در نزدیکی عین تمار در جنوب «دریای مرده» هستند.

در این بیانیه آمده بود: «آتش سوزی بسیار وسیع است و در سمت مرز اردن در حال گسترش است. باد‌های شرقی آتش را به سمت خاک اسرائیل می‌برد.» بر اساس این بیانیه، نیرو‌های آتش نشانی اردن نیز در حال اطفای حریق بوده و با مقامات صهیونیستی هماهنگ شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید عبدالله قریشی بوکانی
۱۰:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
الحمدلله
آخرین اخبار