حزب الله لبنان تصمیم اخیر استرالیا را تبعیت حقیرانه آن چیزی خواند که آمریکا و رژیم صهیونیستی دیکته می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه انصارالله، حزب الله لبنان در واکنش به تصمیم اخیر استرالیا در درج نام این گروه به عنوان «سازمانی تروریستی»، آن را تبعیتی حقیرانه خواند.

حزب الله لبنان گفت: تصمیم استرالیا، تبعیتی حقیرانه از دیکته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز درگیر شدن کورکورانه در خدمت منافع اسرائیل و سیاست‌های آن است.

حزب الله در ادامه اعلام کرد: این تصمیم و تصمیمات پیشین علیه ملت‌های منطقه، تأثیری بر روحیه مردم وفادار ما در لبنان و روحیه آزادگان جهان نخواهد داشت. تصمیم استرالیا بر موقعیت و حق طبیعی ما برای مقاومت، دفاع از کشور و ملت مان و حمایت از جنبش‌های مقاومت در برابر اشغالگران و تجاوزات رژیم صهیونیستی تأثیری نخواهد گذاشت.

پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند استرالیا در اقدامی خصمانه و تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی اقدام به قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست سازمان‌های تروریستی کرد.

کارن اندروز، وزیر کشور استرالیا در این باره گفت: گروه حزب الله یک تهدید واقعی و بی، چون و چرا برای استرالیاست. ما شاهد آن هستیم که حزب الله به حمایت‌های خود از گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد!

با این اقدام خصمانه استرالیا عضویت در سازمان یا هر گونه اقدامی برای تامین مالی حزب الله در این کشور غیرقانونی خواهد بود.

مقامات استرالیایی هیچ زمان دقیقی برای اجرایی شدن این قانون اعلام نکرده اند. این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که لبنان این روز‌ها به دنبال راه حلی برای آرام کردن بحران‌های سیاسی و اقتصادی این کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی رییس دولت استرالیا بدون تنفیذ ملکه فسیل شده انگلیس، حکمرانی اش مشروعیت پیدا نمی کنه، این یعنی رژیم حاکم بر استرالیا هم مًثل رژیم غاصب صهیونیستی،
آخرین اخبار