فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌برندگی و پیش‌روندگی بسیج مستلزم آمادگی‌ها در ابعاد مختلف است باید در کنار همه اقدامات و برنامه‌هایی که پیوسته در طول سال دنبال می‌کنیم اولویت‌ها را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد شفائی  فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در آیین تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان سیستان وبلوچستان اظهارداشت: دشمنان ما امروز با همه عِده و عُده و ظرفیت‌های و تجربه‌ها در حال طرح‌ریزی فتنه‌ها و اقدامات متعدد و گوناگون هستند در این زمینه باید با بصیرت اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز باید با همه تجربه و توان خود در افزایش بصیرت آحاد مردم و بسیجیان اهتمام داشته تا بتوانیم توطئه‌ها، طرح‌ها و مکر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی را با افزایش بصیرت خنثی کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید فرمایش امام (ره) را پیوسته مدنظر قرار دهیم "عالم محضر خداست" و با تمام وجود تلاش کرده و در محضر خدا معصیت نکرد در واقع ما برای اجرای رسالت سنگین خود بیش از هر مقطعی امروز نیاز به یک الگو داریم تا بتوانیم به تقویت مباحث اعتقادی و معنوی را احیا کنیم.

وی بیان کرد: راه‌های مقابله با دشمنان در هر زمان و مکان را دانسته و با آن‌ها مقابله کنیم در این راستا حتما باید در حوزه دشمن‌شناسی اهتمام داشته و همگان باید آمادگی همه جانبه داشته باشیم تا به فضل الهی، عمل به هنگام و به اندازه در مقاطع مختلف بتوانیم اقدام کنیم.

سردار شفائی گفت:مهمترین و اولویت‌دارترین موضوعی که همه ما باید در جهت تقویت آرمان‌ها به آن توجه کنیم مباحث اعتقادی و معنوی است ما ناچاریم به عنوان مهمترین راهکار بر این مهم تمرکز کنیم تا خدامحوری و خداباوری در همه موضوعات و مسائل مبنا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات انقلابی و ارزشمند بسیجیان احیا و ایجاد پایگاه‌های مقاومت است اظهارداشت: این مهم می‌تواند به فضل الهی در پیش‌برندگی، پیش‌روندگی و نقش‌آفرینی بسیج به عنوان اقدام محوری مدنظر باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و رزمایش کمک‌های مومنانه، حضور عزتمندانه و اثرگذار بسیج در عرصه فضای مجازی، فعالسازی بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ گروه جهادی و مجاهدت پیوسته بسیجیان در برنامه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات جهادی و اثرگذاری به شمار می‌رود که با عزم راسخ بسیج و بسیجیان انجام شده و اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار