بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی  مقابل نفت آبادان گفت: خدا را شکر که بعد از حدود ۲ سال امروز هواداران به ورزشگاه آمدند و توانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و پا قدم هواداران برای ما خیر بود و امیدوارم بتوانیم آخر فصل هم آن‌ها را خوشحال کنیم.

او درباره عملکرد داور این بازی گفت: داور گاهی اشتباه می‌کند. این بازی می‌توانست مساوی شود و یک تیم ضرر کند، اما بازهم به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، چون ما ۳ امتیاز را گرفتیم، اما اگر این اتفاق رخ نمی‌داد قطعاً شرایط به ضرر آن‌ها می‌شد. امیدوارم داوران دقت بیشتری در بازی‌های بعدی داشته باشند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خودش در هفته‌های اخیر، گفت: عملکرد من باید منجر به نتیجه شود. اگر نتیجه بگیریم تمام تلاش‌ها به چشم خواهد آمد وگرنه آخر فصل یا در تیم ملی تلاش‌ها بی‌اثر خواهد بود. امیدوارم زحماتی که در کنار سایر بازیکنان می‌کشیم به نتیجه ختم شود.  

امیری درباره اینکه آیا فرقی می‌کند که در کدام پست بازی کنید یا خیر، گفت: ما سرباز و بازیکن پرسپولیس هستیم. سرمربی تصمیم می‌گیرد که ما در چه پستی ایفای نقش کنیم. امیدوارم تا زمانی که می‌توانیم در لباس پرسپولیس خدمت کنیم مفید باشیم.  

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط کلی لیگ امسال، گفت: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و تمام تمرکزمان روی کار خودمان است. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم شرایط‌مان هر روز بهتر شود.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار