برای نخستین بار، «شورای من» در بستر روابط عمومی هوشمند در مشهد راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شیخانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون راه اندازی بستر تعاملی با همشهریان تحت عنوان «شورای من» گفت: هدف از راه اندازی صفحه «شورای من» در بستر فضای مجازی تعامل با مخاطبان و گره‌گشایی در امور آن‌هاست.

او با اعلام اینکه مردم سرمایه اجتماعی برای مدیران شهری به شمار می‌آیند، افزود: برنامه جدیدی پس از «تلویزیون شورا» در حال ارائه بوده و تلاش ما ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطب و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردمی است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: هدف از حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و راه اندازی صفحه‌ای به نام «شورای من»، ثبت درخواست‌های همشهریانی است که در حوزه فعالیت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مطالباتی دارند.

شیخانی بیان کرد: درخواست‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق «#شورای_من» مطرح و رصد می‌شود و در نهایت نتیجه پیگیری نیز به مخاطبان اطلاع رسانی می‌گردد.

او تصریح کرد: این بستر دومین حلقه ارتباطی با مخاطبان بوده و تلاشمان این است که فضای روابط عمومی را به سمت الکترونیکی، هوشمند و تعاملی سوق دهیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: روابط عمومی باید بداند چگونه از این ابزار‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی خود و فعال سازی مخاطبان خود بهره بگیرد؛ تلاش ما نتیجه‌گرایی، گفتمان سازی و اثرگذاری در حوزه خدمت به همشهریان است.


انتهای پیام//ف. ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.