عملیات روکش آسفالت بخشی از جاده روستاهای تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات روکش آسفالت بخشی از جاده روستاهای تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) طی روز‌های اخیر و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت آغاز شده و پیش بینی می‌شود با توجه به وضعیت جوی در اسرع وقت به اتمام برسد.

برای این بخش از پروژه بهسازی و مرمت جاده روستا‌های منطقه تمبی چم فراخ که ۳ هزار و ۱۰۰ متر طول و ۵/۵ متر عرض آسفالت آن است و مبلغ ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همت مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت تعریف و به مرحله اجرا رسیده مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستا‌های چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود ۲ هزار نفر، به مرکز شهرستان در این بخش از مسیر مرتفع خواهد شد.

جاده دسترسی روستا‌های منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت آن شامل عملیات خاکی و اجرای روکش آسفالت به طول ۱۳ هزار متر از سوی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.