دبیر کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات پاراآسیایی درباره جدول زمانبندی این رقابت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تابع دبیر کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات پاراآسیایی جوانان در بحرین گفت: ۱۶۵ ورزشکار در ۹ رشته از کشور ما در این مسابقات حضور دارند.
البته هنوز جدول کامل کلاس بندی و بازی‌ها برای ما ارسال نشده است و ما هم دچار سردرگمی هستیم و امیدواریم در کشور بحرین بتوانیم برنامه ریزی کنیم و ورزشکاران از کلاس بندی جا نمانند.
نمیتوان پیش بینی دقیقی درباره حدنصاب ورزشکاران و میزان موفقیت ورزشکارانمان داشت، زیرا اطلاعات دقیق و جدیدی از ورزشکاران سایر کشور‌ها نیست.
تابع در این نشست خبری درباره هدف ایران در مسابقات گفت: تکرار جایگاه دوره گذشته و ارتقای آن جایگاه هدف ماست. در دومیدانی، پاراتکواندو و وزنه برداری شانس‌های زیادی برای کسب مدال قائل هستیم.
در پی آن بودیم که یک پرواز چارتر را داشته باشیم، اما این اتفاق میسر نشد و ورزشکاران ما باید از تهران به دوبی و سپس به منامه پرواز کنند.
ما فکر می‌کردیم که افتتاحیه در مسابقات به همراه رژه ورزشکاران وجود دارد، اما اینطور نیست و فقط یک افتتاحیه نمادین به دلیل ویروس کرونا وجود دارد و فقط یک پرچم دار از هر کشور در مراسم افتتاحیه حضور دارد.
کاروان ایران به نام مدافعان سلامت مزین شده و با شعار اراده، تلاش و پیروزی در این مسابقات شرکت می‌کنیم.
دهکده بازی‌ها در بحرین وجود ندارد و مسابقات در هتل‌ها و مجموعه‌های مختلف در سطح شهر منامه برگزار می‌شود.
به نظر می‌رسد برگزار کنندگان مسابقه، خیلی روی برگزاری رقابت‌ها مسلط نیست و سردرگمی‌های زیادی درباره مسابقات و هتل‌ها وجود دارد. کاروان ایران ۱۹۵ تن از ۲۳۰ تنی که معرفی کردین و قرار بود همراه ما باشند، مورد پذیرش کشور میزبان قرار گرفت.
پاراتکواندو در این مسابقات برای نخستین بار وجود دارد و پس از پارالمپیک در این مسابقات هم این رشته قرار داده شده است.
بحث کیفی گرایی اعزام ورزشکاران به سایر کشور‌ها هم رسیده و حتی کشور چین هم که همیشه با تعداد ورزشکاران زیاد در مسابقات شرکت می‌کرد، در این مسابقات با تعداد کم شرکت می‌کند. ما هم همچنان باید فقط در رشته‌هایی که شانس مدال داریم به مسابقات برویم تا هم شانس کسب مدالمان بالا رود و هم هزینه‌ها کم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار