تعویض پمپ سوخته در ایستگاه پمپاژ فاضلاب بندر امام خمینی (ره)

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) از تعویض پمپ سوخته در ایستگاه پمپاژ فاضلاب واقع در منطقه ۲۵۰ دستگاه این شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) با بیان اینکه پمپ ۴ اینچ فاضلاب منطقه ۲۵۰ دستگاه این شهر به دلیل وارد شدن اشیاء و زباله به درون منهول دچار نقص فنی شده بود، گفت: با حضور کارکنان فنی اداره آبفا و بررسی‌های لازم، عملیات تعویض پمپ سوخته فاضلاب، این ایستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

او در تشریح نقص فنی به وجود آمده در این ایستگاه بیان داشت: کاهش حجم فاضلاب خروجی از این منهول پمپ سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود که با تلاش پرسنل اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره)، عملیات تعویض پمپ سوخته فاضلاب در منطقه مذکور انجام شد و ایستگاه به مدار بهره برداری بازگشت.

خواجوی با بیان اینکه عمده مشکل شبکه فاضلاب تجمع زباله‌های مختلف در منهول‌ها است، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم از رهاسازی زباله‌ها در منهول‌ها و جوی‌های آب منتهی به منهول‌ها که منجر به گرفتگی شبکه فاضلاب و بالازدگی آب در شهر و بروز مشکلاتی برای همشهریان می‌شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.