سرپرست امور آبفا منطقه رامهرمز گفت: عملیات تعویض پمپ شناور تاسیسات دوکوهک را در برنامه‌ی کاری خود قرار دادیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی سرپرست امور آبفا منطقه رامهرمز گفت:  عملیات تعویض پمپ شناور تاسیسات دوکوهک را در برنامه‌ی کاری خود قراردادیم و در ایامی که به علت شدت گرما و هوای نا مطبوع تابستان بیشتر همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیزمان به کولر‌ها پناه برده اند.

او بیان داشت: اکیپ تعمیرات آبفا رامهرمز در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند تا بتوانیم با افتخار و سربلندی تابستان ۱۴۰۰ و ایام تنش آبی را پشت سر بگذاریم.

احمدی افزود: در سالی که همه کشور با مشکل تنش آبی دست به گریبان است و مناطق بسیاری از کشور به خاطر شرایط موجود مجبور به آبرسانی با تانکر‌های حمل آب شده اند، در رامهرمز رویکرد را به سمت تعمیر و بهبود وسایل سوق داده ایم تا بتوانیم با بهبود کیفیت آب ارسالی گامی درست و اصولی برداریم.

سرپرست امور آبفا منطقه رامهرمز تصریح کرد: پمپ شناور مورد استفاده در محل تاسیسات دوکوهک به دلیل مستعمل بودن دچار افت در کارایی شده بود که پس از بررسی شرایط و رهگیری حجم و قدرت آب تزریقی به خط لوله آبرسانی تصمیم بر این شد که نسبت به تعویض پمپ مذکور اقدام کنیم. تیم تعمیرات پس از حضور در محل نسبت به باز کردن پمپ مذکور عملیات را آغاز کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در عملیات دیشب پمپ شناور با مشخصات الکتروموتور ۳۷ کیلووات وتایپ ۵/۳۴۵ جایگزین پمپ قبلی شده و همزمان پمپ و مخزن تزریق کلر نیز مورد تعمیر و بهبود عملکرد قرار گرفتند. این پمپ روستا‌های دوکوهک، جعفرصادق، رستم آباد، بنه مهنا، دره دان و... را تحت پوشش آبرسانی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: پمپ آب ، تنش آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.