سرگرد فرحانی بسیج دانش آموزی را یکی از ارکان‌های مهم و تاثیر گذار بسیج برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالخالق درویشی رییس آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در ابتدای این دیدار صمیمی گفت: بخش اعظمی از بسیجیان هم اکنون در پایه های مختلف مدارس در حال علم آموزی هستند و اینها قطعا در آینده میتوانند نخبگان علمی، سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی شوند که با روحیه بسیجی کشور را از کمک هر بیگانه ای بی نیاز کنند.

او اظهار داشت: تمام تلاش خود را میکنیم که در کنار آموزش به این دانش آموزان روح و فکر آنها را نیز با بیان رشادت های دلیر مردان کشور اعم از شهدا و بسیجیان پرورش دهیم.

سرگرد علی فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بندر ماهشهر نیز گفت: بسیجیان متعددی در بدنه سپاه داریم که در سنین نوجوانی و جوانی هستند و با تمایل و علاقه ی بسیار جذب بسیج می شوند. قطعا این روحیه از دل آموزش هایی بیرون می آید که در مدارس به آنها داده می شود و فی الواقع نقش مدارس در شکل گیری روحیه بسیجی این افراد بسیار موثر است.

وی بسیج دانش آموزی را یکی از ارکان های تاثیر گذار در برپایی مراسمات مذهبی، سیاسی و اجتماعی در مدارس دانست و آنها را افرادی ارزیابی کرد که نه تنها آینده انقلاب را می سازند بلکه ستون های کشور را استوار نگاه خواهند داشت.
بسیج دانش آموزی یکی از ارکان‌های مهم بسیج است

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.