مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن با نام و یاد شهید زاهد جمالی پور در دبیرستان حضرت زهرا (س) شهرستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در حاشیه آئین گرامیداشت هفته بسیج سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس گفت: جایگاه والای بسیج در جنگ تحمیلی بر همگان آشکار است.

او افزود: هفته مبارک و مقدس بسیج فرصت گرانبهایی است تا ضمن یادآوری رشادت‌ها و شجاعت‌های این نهاد مردمی از تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، تقدیر و تشکر کنیم.

شریفی با تشریح دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر این باور هستند که پرداختن به موضوع تعلیم و تربیت و مسئله بسیج که یک امر همه جانبه مادى و معنوى است سبب دفاع از ارزش‌ها و حفظ شخصیت و جوهره وجودی جوانان و نوجوانان می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با اشاره به آیه ۱۵۴ سوره بقره؛ ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل اموات ... تصریح کرد: مکتب شهدا از بهترین مکاتب فکری برای هدایت و حفظ دانش آموزان از انحراف و آسیب‌های اجتماعی است.

در این مراسم پس از روایت خاطرات دفاع مقدس ازسوی بسیجی دلاور مالک رجب پور و شعرخوانی دانش آموز بسیجی ریحانه حمید، تابلو نقاشی چهره شهید زاهد جمالی پور اثر بتول آلبوناصر دانش آموز بسیجی دبیرستان حضرت زهرا (س) و تندیس افتخار به خانواده این شهید بزرگوار اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.