نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج و با هدف حمایت از تولیدات خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های آمل افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جابر عسگری فرمانده سپاه آمل گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حاصل تلاش کارآفرینانی است که به همت بسیج سازندگی و دستگاه‌های همسو توانستند به اشتغال‌زایی بپردازند.

او با بیان اینکه ۴۵ غرفه در این نمایشگاه برپا شده است، افزود: صنایع دستی، تولیدات خانگی، پوشاک اسلامی، وسایل تزیینی، گل و گیاه و دیگر محصولات با قیمت مناسب در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه این نمایشگاه چهار روز است، ادامه داد: تسهیلات بسیج سازندگی و کمیته امداد در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی اتفاقات خوبی را رقم زده است.

جابر عسگری با بیان اینکه و پشتیبانی در قالب وام‌ها ادامه دارد، گفت: شعار هر خانه یک کارخانه سرلوحه بسیج سازندگی است و کارخانه‌های کوچک خروجی‌های بزرگی در جامعه داشته و باعث اشتغال افراد زیادی شده است.

او از تداوم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: نمایشگاه‌ها با هدف شناخت بیشتر مردم با تولیدات و حمایت از تولید کنندگان خانگی برپا شده و این نمایشگاه‌ها تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه آمل برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را طرحی حمایتی برای خانواده خواند وادامه داد: اشتغال خیلی از افراد بخاطر کرونا از بین رفت و بسیج سازندگی برای کسانی که می‌خواهند در کارافرینی ورود پیدا کنند مرکز مشاوره نیز راه اندازی کرده است.

عسگری گفت: کارشناسان این مرکز به کسانی که قصد دارند درعرصه‌های مختلف اقتصادی فعالیت کنند راهنمایی می‌دهد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار