موسسه جهادی در آمل برای اشتغال خانواده‌های روستایی زیرپوشش نهاد‌های حمایتی به آن‌ها دام های مولد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ جابر عسگری، فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه گروه‌های جهادی ۴۰۰ راس دام مولد را برای تکثیر و پرورش به کسانی که نیاز به اشتغال دارند اهدا کرد، گفت: بیش از ۱۲۰ خانوار روستایی نیازمند در ۱۰۰ روستای شهرستان آمل شناسایی شدند و به هر خانواده دو تا سه گوسفند اهدا کردند.

او افزود: این اقدام برای نخستین بار در مازندران با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر، کاهش مشکلات روستاییان و اشتغال مولد آنان انجام شده است.

محمدامین صادقی کیادهی دبیر اجرایی قرارگاه جهادی ستاد فرمان امام (ره) نیز گفت: اهدا و توزیع ۴۰۰ رأس دام زنده مولد با هدف تکثیر و پرورش توسط موسسه جهادی تلاشگران ظهور نور (عج)، مشارکت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران و بنیاد احسان در راستای اجرای پروژه اشتغال‌زایی سال ۱۴۰۰ میسر شد.

او افزود: توزیع گوسفندان مولد در روستا‌های لیتکوه و اسکو محله تا دشتِ‌سر و دابو، آهن کتی، مرزانکلا، کاسمده، اسکو محله، شهنه کلا، کته پشت انجام شد.

صادقی کیادهی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای سرپرست خانوار‌هایی که دام‌ها را تحویل گرفتند و حضور مستمر دامپزشکان برای ارزیابی سلامتی دام‌ها در ادامه این طرح اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.