پایگاه‌های مقاومت سپاه مازندران امسال ۱۵۲ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در آیین توزیع کمک‌های مومنانه در ساری، گفت: پایگاه‌های مقاومت با بهره گیری از ظرفیت خیران امسال ۱۵۲ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در حوزه‌های مختلف جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

او افزود: ۲۶ میلیارد تومان از این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی ، ۸۳ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند و مابقی نیز در حوزه پوشاک و نوشت افزار توزیع شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان و ۲ هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان نیز امروز به مناسبت هفته بسیج بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سردار سیاوش مسلمی ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر را ۲۵۰ هزار تومان و هر بسته معیشتی را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

او با بیان اینکه ۶۱ عنوان برنامه کلی با ۹۰۴۴ برنامه اجرایی به مناسبت هفته بسیج امسال در استان اجرا خواهد شد، گفت: برگزاری یادواره‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌های اتقصاد مقاومنتی در همه شهر‌ها، غبار روبی از گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش اقتدار بسیجیان با حضور ۳۰ هزار بسیجی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در مازندران است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: سپاه مازندران امسال ۲۴۰۰ طرح با ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه محرومیت زدایی اجرا خواهد کرد که بخشی از آن‌ها در بخش مسکن محرومان و راه روستایی در این هفته بهره بردای می‌شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.