فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انبار احتکار کالا‌های برقی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در عملیات ویژه ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حمید رضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : در راستای مقابله با احتکار کالا‌های اساسی  و مورد نیاز مردم  ماموران این فرماندهی از احتکار محموله‌ای از  کالا‌های برقی در یکی از انبار‌های واقع در حاشیه شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی مکان دقیق نگهداری این کالا‌ها را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه  از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۴۸ هزار و ۵۰۰ متر سیم و کابل و یک هزار و ۲۴۴ عدد لامپ و پرژکتور که از مدت‌ها قبل در این انبار احتکار شده بودند به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک نفر و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت:  پلیس با افرادی که در این شرایط اقتصادی با احتکار کالا‌های ضروری و اولیه برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و از شهروندان هم می‌خواهیم هر گونه اطلاعی از این گونه اقدامات دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان بررسی و با متخلفان برخورد شود.  

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.