کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق نیمه شرقی استان را امروز فرا می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان از شامگاه امروز، گفت: بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق شرق، جنوب و شمال شرق استان اصفهان امروز ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به بارندگی شبانه روز گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین میانگین بارش‌ها به ترتیب از سمیرم با ۲۱.۱ میلیمتر، دهاقان ۱۰.۳، ورزنه ۸.۵ میلیمتر، شهرضا ۵.۶، فریدونشهر چهار، داران ۲.۹، زرین‌شهر ۲.۴ و شهر اصفهان ۱.۴ میلیمتر بوده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان از فردا  تا پایان این هفته اشاره کرد و گفت: با توجه به سکون جوی و مه صبحگاهی، افزایش آلودگی هوای اصفهان و کاهش دید افقی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دور از انتظار نیست.

هنرمند با اشاره به افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ابراز داشت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار