دانش‌آموزان یک دبستان در روستای شترخسب تربت حیدریه در فصل برداشت زعفران روزانه ۸ عدد گل زعفران به نیت امام هشتم با هدف کمک به تجهیز مدرسه اهدا کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا علیدادی مدیر دبستان دین و دانش روستای شتر خسب تربت حیدریه گفت: برای فراهم کردن محیطی بهتر و مجهز‌تر در مدرسه نیازمند مشارکت بیشتر اولیا بودیم، بنابراین این طرح به ذهنم رسید که با توجه به ارادت ویژه‌ای که خودم و تمام دانش آموزان و اولیا به امام رضا (ع) داشتیم و از آنجایی که فصل برداشت زعفران بود و والدین بیشتر دانش آموزان هم کشاورز بودند با دانش آموزان قرار گذاشتیم که هر روز نفری هشت گل زعفران به نیت امام هشتم به مدرسه اهدا کنند.

او افزود: دانش آموزان از این طرح خیلی خوب استقبال کردند و کمک صد درصدی داشتند، حتی کسانی که زمین کشاورزی نداشتند از دوستشان قرض می‌گرفتند تا در این طرح شرکت کنند.

مدیر دبستان دین و دانش روستای شتر خسب تربت حیدریه ادامه داد: در این طرح اتفاقات بسیار زیبایی می‌افتاد و دانش آموزان با عشق و علاقه در این طرح شرکت می‌کردند چراکه به امام رضا علاقه خاصی داشتند و می‌خواستند حتما در کمک به مدرسه شریک باشند و جالب اینجاست که خریدار زعفران هم وقتی از ماجرا با خبر شد زعفران‌ها را به دو برابر قیمت خرید.

علیدادی بیان کرد: پس از در جریان قرار گرفتن آستان قدس رضوی از این موضوع و با توجه به محرومیتی که بعضی از دانش آموزان داشتند و تا کنون به مشهد سفر نکرده بودند، یک سفر زیارتی، سیاحتی به مشهد مقدس از طرف آستان قدس رضوی به دانش آموزان این مدرسه هدیه داده شد.

انتهای پیام/ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.