عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد بیمارستان از نیاز‌های اساسی منطقه ١٩ است که با تدبیر، پیگیری و همکاری مدیریت شهری و وزارت بهداشت، محقق خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بیست و ششمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: بوستان ولایت به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت‌های تهران در حوزه گردشگری و سپری کردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی در این منطقه واقع شده، اما متاسفانه چندسالی است، این بوستان رها شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از ظرفیت‌های شهر تهران و بوستان ولایت در این منطقه واقع شده و نیازمند حمایت است، بوستان ولایت به عنوان یکی از سرمایه‌های شهر تهران در این منطقه، نیازمند حمایت و سرمایه گذاری جدی در این خصوص است.

پیرهادی گفت: فقدان حتی یک بیمارستان در محدوده شهرداری منطقه ۱۹، به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی این منطقه، مشهود است. ایجاد بیمارستان از نیاز‌های اساسی منطقه است که با تدبیر، پیگیری و همکاری مدیریت شهری و وزارت بهداشت، محقق خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران افزود: ۲۷ کوره آجرپزی وضعیت نامشخصی دارد و مالکین به خاطر عدم جذابیت پهنه‌ای و اقتصادی تمایلی به حل این مسائل ندارند.

پیرهادی در پایان گفت: از اعضای شورای شهر و شهردار تهران می‌خواهم نسبت به احیای هویت محلات پایتخت، به ویژه محلات جنوبی حساسیت داشته باشند و در این دوره از مدیریت شهری، برای رفع مشکلات بر زمین مانده محله‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار