معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری وضعیت مرکز پردازش و دفع پسماند‌های آراد کوه تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در نشست با مسئولان شهرداری تهران و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری وضعیت مرکز پردازش و دفع پسماند‌های آراد کوه تاکید کرد و گفت: یکی از معضلات زیست محیطی که باعث نگرانی عموم شهروندان و همچنین بوی نامطبوع در جنوب شهر تهران شده‌است، مشکلات مجتمع آرادکوه است و جلسه‌ای برای ساماندهی این مشکل با دستگاه‌های متولی این امر برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد مرکز MRF (طبقه بندی پسماند) کوهک توسط شهرداری تهران افتتاح و به بهره‌برداری برسد؛ همچنین شهرداری تهران باید تا پایان سال ۱۴۰۰، دو مرکز MRF (منطقه ۴ و کوهک) را افتتاح کند و به بهره‌برداری برساند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مطالعات جانمایی و مکان‌یابی مرکز جدید به‌منظور پردازش و دفع پسماند‌های تهران تا آخر سال ۱۴۰۰ توسط شهرداری تهران انجام خواهد شد و جهت اقدامات بعدی به اداره کل محیط زیست استان تهران ارسال می‌شود.

دیزجی گفت: به‌منظور ارتقاء و افزایش تصفیه‌خانه جهت پذیرش کلیه شیرآبه‌های تولیدی مرکز آراد کوه، شهرداری تهران موظف است طرح مذکور را در اسرع وقت در شورای شهر تهران مطرح و نتیجه را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و اداره کل محیط زیست استان تهران ارسال کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران همچنین در پایان تاکید کرد: برای بررسی ابعاد موضوع و حل فوری مشکلات این موضوع بازدیدی از مجتمع آرادکوه در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار