نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اقدامات فرهنگی نیاز به استمرار و صبوری دارد، زیرا هر چه کار سخت‌تر، حساس‌تر و مهمتر باشد نیاز به سرمایه‌گذاری مادی، معنوی و نیروی انسانی بیشتری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی    نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست مشترک با سرهنگ محمدرضا نخعی فرمانده سپاه زاهدان اظهارداشت: زاهدان بزرگترین شهر سیستان‌وبلوچستان و نمایش‌گر چهره استان است که در صورت عملکرد صحیح ما چهره خوب و در غیر این صورت چهره‌ای نامناسب از منطقه به بیرون مخابره می‌شود.

وی افزود: تنوع قومی، مذهبی و سطوح مختلف افراد ساکن در شهر زاهدان، سختی و حساسیت کار در این شهرستان را بیشتر می‌کند و در بسیاری از زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی حجم وسیعی از کار وجود دارد و در بسیاری از بخش‌ها راه نرفته بسیار است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: کار عمیق محتوایی و زیربنایی، مهم و از جهتی سخت و در گزارش‌ها قابل ارائه نیست و به همین دلیل بسیاری از افراد سراغ آن نمی‌روند.

وی طراحی فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف را خواستار شد و تصریح کرد: بسیج به عنوان یک مجموعه گسترده در عرصه‌های مختلف ورود کرده که سازمان‌دهی و جهت‌دهی صحیح و عمق بخشی به فعالیت‌ها مهم بوده که مستلزم هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف است.

 محامی خاطرنشان کرد: بسیج باید مردمی بودن خود را تقویت و خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهد که این کار نیازمند تعامل بیشتر با اهل سنت است.

در ابتدای این نشست نیز سرهنگ محمدرضا نخعی فرمانده سپاه زاهدان، اعتلای جایگاه بسیج و تقویت بدنه مردمی را از مهمترین برنامه‌های سپاه این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.