مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش کرج گفت: اخذ رضایت‌نامه از والدین برای آموزش حضوری دانش آموزان غیرقانونی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،به گفته برخی شهروند خبرنگاران‌مان بعضی مدارس کرج اقدام به دریافت رضایت‌نامه از اولیای دانش‌آموزان می‌کنند که اگر فرزندشان به کرونا مبتلا شد، مدرسه هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

شعبانی، مدیر ناحیه یک آموزش و پروش کرج در این باره گفت: این کار کاملا غیر قانونی است و اگر مشخصات مدرسه به دست ما برسد قطعا برخورد خواهیم کرد.

او افزود: خانواده هایی که رضایت ندارند فرزندشان در مدرسه حضور پیدا کند می توانند در ساعات مقرر برنامه های درسی دانش آموزان خود را از تلویزیون تماشا کنند.

شعبانی با اشاره به قرمز شدن وضع آلودگی هوا در دو روز گذشته، گفت: هیچ پیامی مبنی بر بسته بودن مدارس از سوی دستگاه‌های مرتبط به ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۲۲:۱۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
ایا خدا خوش میاید که جون بچه ها را بخطر می اندازید توی ایت موقعیت که هوا الوده وکرونا خیلی از بچه ها را دچار کرده است این جا معلوم شدکه شما ها به فکر بچه ها نیستید ما که فرزندانمان را به مدرسه نمی فرستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
یه کدی یه شماره ای بگین که ما بگیم مدرسه مون چه تخلفی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خواهشا مدارس رو امسال تعطیل کنید آخه وسط سال باز کردن چه معنایی داره نصف درس رو آنلاین خواندن الان حضوری امتحان بدن ...به خدا همین یه دلخوشی رو از ما ها نگیرید امسال هم آنلاین باشه