با قرار گرفتن در هفته بسیج درمراسمی از مادران شهیدان منطقه یامچی تجلیل شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در مراسم تجلیل از مادران شهیدا در یامچی به نقش رشادت‌های این شهیدان در دوران جنگ ودفاع از میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش شهدا در پیروزی و حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی بی بدیل است، بی شک همه ما بر این باوریم که این انقلاب بدون رهنمود‌های رهبر فرزانه، روحیه شهادت طلبی مردم، مجاهدت و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و آزادگان معزز میسر نمی‌شد.

او افزود: شهدا و جانبازان که بهترین و ارزشمندترین متاع دنیوی خود، که همان جان انسان است را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند و ایران اسلامی را به عنوان یک ابر قدرت به جهان معرفی نمودند.

او گفت: شهداو جانبازان متعلق به همه هستند و همگان در مقابل این ایثار و مجاهدت‌های بی ریای این عزیزان مسئول هستیم و در شرایط کنونی جامعه با این همه امنیت و امکانات وظیفه داریم به هر نوعی، گوشه‌ای از دین خود را نسبت به این بزرگوران و وارثان انقلاب ادا کنیم.

او درویژه مراسم تجلیل از مادران شهدا. به صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون این فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی هاست.

در پایان این مراسم از مادران شهدا با اهداء لوح تقدیر و ایثار قدر دانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار