با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ۲سارق حرفه‌ای تجهیزات شرکت مخابرات که باعث قطع ارتباط مخابراتی ۴هزار مشترک و بروز ۱۲میلیارد تومان خسارت شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در زاهدان، مأموران کلانتری17 این شهرستان هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژوی۴۰۵ با 2نفر سرنشین که در حال باز کردن و سرقت دریچه ها و حوضچه های تأسیسات زیرزمینی شرکت مخابرات که ارتباط مخابراتی قسمت اعظمی از شهر و منطقه را تامین می کند مشکوک شدند.

سرهنگ محمود سعادتی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان اقلامی از قبیل کمان اره به همراه تیغه، چکش، دیلم، بیل و ساطور برای بازکردن درب حوضچه های تأسیسات زیرزمینی شرکت مخابرات و سرقت اقلام و تجهیزات این شرکت کشف شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه در استعلام ها مشخص شد متهمان سارقان حرفه ای هستند و در سطح شهرستان زاهدان سرقت های متعددی انجام داده اند ابراز کرد: در تحقیقات مشترک پلیس و نمایندگان شرکت مخابرات مشخص شد اقدامات مجرمانه این سارقان باعث قطع ارتباط تلفنی و اینترنتی 4هزار مشترک و 12میلیارد تومان خسارت به تجهیزات شرکت مخابرات شده است.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از شهروندان عزیز تقاضا می شود ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هر گونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار