معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی، بیمه بازنشستگی دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، بهزیستی استان در هر سال ۱۷ میلیاردتومان یارانه بیمه برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش پرداخت می‌کند.

شهره شاهرودی معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی، از حمایت‌های بیمه‌ای درمان، فوت، از کار افتادگی و بازنشستگی برخوردار هستند.

او افزود: در مجموع ۱۴ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی هستند که بیش از ۱۰ هزار و ۵۵۰ نفرشان از خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌باشند.


بیشتر بخوانید



معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه پرداخت یارانه‌ی بیمه برای این افراد وارد دهمین سال خود شده ادامه داد: در این سال‌ها تعدادی از این خانم‌ها به بازنشستگی نایل شده یا از کار افتاده شده‌اند و از مزایای بیمه‌ای در دوران بازنشستگی یا از کار افتادگی بهره‌مند گردیده‌اند.

شاهرودی بیان کرد: در میان افراد تحت پوشش حمایت‌های بیمه‌ای تعدادی از دختران خودسرپرست یا خانم‌های مجرد قطعی هم هستند که از این بیمه‌ها برخوردار شده‌اند.

او به رایزنی سازمان بهزیستی با دستگاه‌های مرتبط اشاره و اظهار امیدواری کرد که در سال آینده، تعداد دیگری از خانم‌های سرپرست خانوار از این بیمه برخوردار شوند.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به افزایش زنان سرپرست خانوار یا خودسرپرست انتظار می‌رود که اعتبارات بیشتری برای تأمین آتیه‌ی این عزیزان در نظر گرفته شود که با تأمین امنیت و معیشت آنان، از آسیب‌های این حوزه، کاسته شود.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.