معابر هندیجان پس از بارندگی پاییز دچار آبگرفتگی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بارش باران در شهر‌های مختلف استان خوزستان آبگرفتگی معابر در تعدادی از شهرستان‌ها گزارش شد.

در شهرستان هندیجان بارش باران منجر به آبگرفتگی و جاری شدن آب‌های سطحی شده است.

بویری فرماندار هندیجاندر خصوص مشکل آبگرفتگی گفت: از دیشب تاکنون۳۳ میلیمتر بارندگی در هندیجان ثبت شد که منجر به آب گرفتگی برخی معابر گردید و با همکاری خوب نیرو‌های آب و فاضلاب و شهرداری آب‌های سطحی از طریق کانال‌های اصلی از شهر خارج شد.

او در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی هندیجان برای بارش باران افزود: برای تردد شهروندان مسئله‌ای نیست و ۲ الی ۳ نقطه دچار آبگرفتگی بود که رفته رفته از میزان آب کاسته شد.

بویری تصریح کرد: پیش از آغاز بارندگی کار لایروبی و آمادگی برای شروع بارش باران در شهرستان برقرار شده بود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

میزان بارندگی ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های باران سنجی در دزفول ۴۰، لیوس ۲۴، قلعه زراس ۲۱، شهیون ۱۹، مال آقا ۱۶، گرگری علیا ۱۵، تشان ۱۴، سدشاوور۱۱.۵، درونک زیدون ۱۰ و ماهوربرنجی ۸.۵ میلیمتر گزارش شده است.

سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواسط امروز نیز احتمال رگبار‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد، تاثیر این سامانه بارشی اوایل وقت فردا از استان خارج خواهد شد.

او گفت: تا اواخر وقت امروز شمال خلیج فارس مواج، طوفانی با احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

آبگرفتگی معابر هندیجان پس از بارندگی

او بیان داشت : میزان بارندگی ۴۸ ساعت گذشته در ایستگاههای هواشناسی خوزستان در شوشتر ۸۳.۲، امیدیه ۴۳.۸، لالی ۴۱.۲، هندیجان ۳۳.۵، گتوند ۲۳.۲، صفی آباد دزفول ۲۰.۷، بندر ماهشهر ۲۰.۵، حسینیه اندیمشک ۱۹.۶، بهبهان ۱۶.۶، دهدز ۱۶.۱، شوش ۱۴.۶، آغاجاری ۱۳.۵، ایذه ۱۰.۵، اهواز ۷.۱، رامهرمز ۶.۵، بستان ۳.۵، مسجدسلیمان ۲.۸، کشاورزی اهواز ۱.۶، آبادان ۰.۲ و شادگان ۰.۱ میلیمتر است.

آبگرفتگی معابر هندیجان پس از بارندگی+ تصاویر

این اداره کل نسبت با استقرار سامانه بارشی فراگیر ، وزش باد و رعد برق از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.