مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون ۷۸ درصد دانش آموزان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد احمدیان مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم گفت: تا کنون ۷۸ درصد دانش آموان در مناطق زیر پوشش دانشگاه دز اول واکسن خود را دریافت کردند و ۲۷ درصد نیز دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند که اجازه حضور در کلاس‌های حضوری را دارند.

او با اشاره به اینکه جلسات متعددی با شورای سلامت مدارس تشکیل شده است تا مدیران مدارس به فاکتور‌های حفظ سلامت مدرسه آشنا شوند و براساس شرایط مدرسه گزارش خود را تنظیم کنند، افزود: در دبستان‌ها نواحی کم جمعیت و روستا‌ها، مدارس ابتدایی بازگشایی شده اند.

 مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم ادامه داد: در بازگشایی مدارس به ویژه در سنین قبل از واکسیناسیون باید فاصله گذاری حداقل دو متر و تهویه مناسب و استفاده از ماسک اجرایی شود.

احمدیان بیان کرد: تاکنون دو هزارو ۵۰۰ بازدید از طریق کارشناسان بهداشتی ثبت شده است که آمار رعایت دستور‌های بهداشتی در مدارس بررسی شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.