معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی منطقه ۵ شهرداری اهواز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات فوتسال بسیجیان حوزه‌های غرب اهواز با  مشارکت ۲۴ تیم برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا عبیداوی معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی منطقه ۵ شهرداری اهواز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات فوتسال بسیجیان حوزه‌های غرب اهواز با  مشارکت ۲۴ تیم در سالن جهان آرا برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مسابقات فوتسال  بسیجیان حوزه‌های غرب اهواز با همکاری معاونت فرهنگی ورزشی منطقه ۵ و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) غرب اهواز برگزاری می‌شود، افزود: این مسابقات از امروز ۳۰ آبان ماه آغاز و تا ۵ روز ادامه خواهد داشت.

عبیداوی هدف از برگزاری مسابقات فوتسال را ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان عنوان و تصریح کرد: در پایان مسابقات به تیم‌های اول و دوم و همچنین تیم اخلاق جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌شود.

همه ساله و از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه در تقویم ایران به نام هفته بسیج نام گذاری شده است.هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار