سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جذب سهمیه گاز شرکت‌های توزیع به دلیل کمبود و یا نقص ناوگان حمل و نقل از مشکلات حوزه گاز مایع در این استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داوود شهرکی  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست بررسی وضعیت تامین گاز مایع اظهارداشت: شرکت‌های تامین و توزیع گاز مایع در هر شرایطی موظف به تامین گاز مصرفی مردم استان هستند و باید با برنامه ریزی نسبت به جذب صددرصدی سهمیه گاز اقدام کنند.

وی افزود: شرکت‌های توزیع گاز مایع متعهد به تامین گاز مصرفی مردم هستند و قابل قبول نیست که در ابتدای فصل سرما به دلیل کمبود و یا نبود کشنده نیاز منطقه را تامین نکنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در هر شرایطی شرکت‌ها مسوول تامین گاز مصرفی مردم هستند و در قبال این امر متعهد بوده و با برنامه‌ریزی شرایط را به نحو مطلوب فراهم کنند.
وی تصریح کرد: در صورت عدم تامین و توزیع گاز با شرکت‌های تامین و توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان برخورد خواهد شد.

شهرکی بیان کرد: شرکت‌هایی که در ناوگان حمل و نقل مشکل دارند باید تجهیز شوند و با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی این مشکل را مرتفع کنند چرا که عدم جذب سهمیه توسط شرکت‌های توزیع تخلف است و باید به هر نحو ممکن نیاز منطقه را تامین کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌هایی که توان جذب سهمیه را ندارند تعیین تکلیف خواهند شد و با شرکت‌های توانمند جایگزین خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار