رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: شرکت‌های گاز مایع موظف به برنامه‌ریزی برای تامین خودرو و جذب مرحله اول سهمیه گاز مایع استان هستند.

داود شهرکی  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اگر سهمیه گاز مایع جذب نشود قطعا با شرکت‌های تامین‌کننده برخورد خواهد شد گفت: این شرکت‌ها موظف به برنامه‌ریزی برای تامین خودرو و جذب مرحله اول سهمیه گاز مایع استان هستند.

وی گفت: مساله تامین و توزیع گاز مایع به میزان نیاز در حوزه صنعت و معدن مورد توجه است که در این راستا شرکت پخش موظف شد سهمیه سیستان و بلوچستان را آنگونه که نیاز بوده تامین و شرکت‌های موزع گاز نیز مکلف‌اند سهم تعیین شده را جذب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم موضوع توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان مورد توجه است که در این زمینه توزیع الکترونیکی گاز را شرکت پخش دنبال و بر بخش مازاد بر آن نیز صنعت و معدن نظارت می‌کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مراکز توزیع گاز مایع نیز درسطح شهر زاهدان پیش‌بینی می‌شود خاطرنشان کرد: متناسب با این مراکز، توزیع مردمی در خانه یا ماشین‌آلات حمل گاز نیز مدنظر است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی دیگر این است که از ظرفیت افزایش ناوگان خودرویی برای توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان استفاده شود گفت: در این راستا برآوردشده تسهیلاتی به خودروسازان یا خریداران کشنده‌های حمل گاز ارائه شود تا بتوانند ظرفیت حمل این گاز را در استان افزایش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار