اعتبارات بخش آب و فاضلاب استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته ۱۳ برابر رشد داشته است و سهم شهرستان روانسر از این اعتبارات ۷۰ میلیارد تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات امسال ۲۶۰میلیارد تومان برای پروژه‌های حوزه آب وفاضلاب در شهرستان‌های اورامانات هزینه می‌شود.

کاکاوند در آیین تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر در فرمانداری، افزود: سهم شهرستان روانسر از این اعتبارات ۷۰ میلیارد تومان است که نسبت به سنوات گذشته بی سابقه است.

او بیان داشت: اجرای هشت پروژه آبرسانی روستایی در روانسر انجام می‌شود که با اجرای این طرح‌ها بخش زیادی از این مشکلات برطرف می‌شود.

کاکاوند گفت: برای تامین آب شهر شاهو که با مشکل جدی مواجه است حفر چاه در دستور کار قرار گرفته و نیازمند تایید آب منطقه‌ای است و برای بلندمدت نیز تامین آب از چشمه «قولانی» مدنظر است.

او اظهار داشت: برای اجرای فاضلاب شهر شاهو از محل اعتبارات داخلی مطالعه طرح انجام شده که با تصویب کد اعتباری و تخصیص اعتبارات، عملیات اجرایی آن آغازمی شود.

تنش آبی درشهر ستان روانسر

سعدی مصطفی‌زاده فرماندار شهرستان روانسر نیز در این جلسه گفت: شهرستان روانسر در فصل گرمای سال ۱۴۰۰ با تنش آبی مواجه بود و حل این مشکلات برای سال آینده ضروری است.

او افزود: با حفر چاه تامین آب شرب شهر شاهو و بهرمندی روستا‌های روانسر در طول خط انتقال آب به شهر جوانرود باید از این مایه حیات بهره‌مند شوند.

گفتنی است: در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های «غفاری صالحی» مدیر سابق آبفا شهرستان روانسر، «کیکاوس عزیزی‌نسب» به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.