در محله برزه دماغ کرمانشاه چند روزی است که فاضلاب بالا آمده و برای منزل یکی از شهروندان مشکلاتی را به وجود آورده است اما واقعیت این مشکل از کجا آب می خورد؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یکی از شهروندان کرمانشاهی با ارسال فیلمی به شهروند خبرنگار عنوان کرده محله برزه دماغ کوچه آیت الله نجومی مدت ۱۵ روز است که فاضلاب از منزل آن ها بالازده به اداره آب وفاضلاب منطقه یک مراجعه کرده اند و جوابیه نگرفته اند تنها اداره آب عنوان کرده ما وظیفه داریم یک متر زمین حفاری کنیم به اداره ربطی ندارد و خودشان باید پیگیر باشند.

این شهروند گفت : ما اطلاعی از لوله فاضلابمان نداریم به ما گفته شده باید باهزینه شخصی کار را انجام بدیم پس هزینه دفع فاضلاب که روی قبض آب پرداخت میشود برای چه موقعی است.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه پیگیر جوابیه اداره آب و فاضلاب برای این مشکل شهروند شد و جوابیه اینگونه دریافت کرد.

مرادی روابط عمومی اداره آب و فاضلاب گفت : مورد ارسالی مربوط به واحد مسکونی است که سه روز اکیپ حوادث برای پیدا کردن انشعاب خانگی حفاری را انجام داده اند، ولی خروجی ملک نامشخص است.

او گفت : در صورتی که پیدا کردن خروجی هر ملک از تعهدات مشترک است. لازم به یادآوری است که مشخص شده این ملک با ملک مسکونی مجاورش یک پلاک بوده و تفکیک شده؛ و همسایه با دستکاری مسیر فاضلاب سبب انسداد خروجی مشترک هر دو ملک شده است.

مرادی افزود : اکیپ ما هر بار در محل حاضر شده یک مسیر برای فاضلاب مشخص میکنند که حفاری انجام شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.