یک منبع آمریکایی افشا کرد که رئیس‌ جمهور سابق این کشور به دنبال شرکت در انتخابات آینده است و شانش او برای انتخاب شدن بیشتر از بایدن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور سابق آمریکا اشاره‌های قوی برای برگزاری کمپین‌های انتخاباتی انجام داده است و بر اساس نتایج نظرسنجی‌های جدید شانس ترامپ برای برنده شدن در انتخابات از «جو بایدن» رئیس‌ جمهور فعلی آمریکا بیشتر است.

محبوبیت بایدن از زمان روی کار آمدنش از ژانویه گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته و دولت او درگیر بحران‌های مختلفی شده است. بر این اساس در صورت برگزاری انتخابات آینده اگر ترامپ در آن شرکت کند می‌تواند بایدن را شکست دهد.

در طول مصاحبه ترامپ با فاکس نیوز مجری از او در مورد برنامه‌های سیاستی آینده‌اش پرسید و گفت: آقای ترامپ، آیا شما کسی هستید که کشور را پس از بایدن نجات می‌دهید؟ ترامپ نیز در جواب گفت: خوب اجازه دهید این‌طور بگویم، من کشورم را دوست دارم و فکر می‌کنم بسیاری از مردم بسیار خوشحال خواهند شد.

پیش از این هم چند تن از متحدان ترامپ از جمله مشاوران سابق او مانند جیسون میلر و استفان بنن، بار‌ها گفته‌اند که معتقدند ترامپ دوباره در انتخابات آینده شرکت خواهد کرد. میلر اکتبر گذشته اعلام کرد معتقد است دونالد ترامپ دوباره در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد، یا حداقل این همان چیزی است که او امیدوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
نرامپ = نژادپرست
آخرین اخبار