پایگاه خبری هیل آمریکا رقابت برای فرمانداری ویرجینیا را جنگ نیابتی بین بایدن دموکرات و ترامپ جمهوری‌ خواه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه خبری هیل آمریکا با بررسی انتخابات فرمانداری ویرجینیا امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد این انتخابات یک جنگ نیابتی میان «جو بایدن» رئیس‌ جمهور آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور سابق این کشور است.

این پایگاه خبری در ادامه گفت: ترامپ به دنبال حمایت از «گلن یونگکین» نامزد جمهوری خواه در این انتخابات بود. او در بیانیه‌ای کتبی از اینکه رسانه‌ها به دروغ ادعا کردند بین او و یونگکین فاصله وجود دارد، شکایت و اعلام کرد که آن‌ها با هم هستند و به شدت به سیاست‌های یکسانی اعتقاد دارند.

پایگاه خبری هیل اضافه کرد: یونگکین در طول مبارزات انتخاباتی عمومی مراقب فاصله خود با ترامپ بود. اما این برای رئیس جمهور سابق خارج از چارچوب است. اما این رقابت نزدیک به نوعی جنگ بین بایدن و ترامپ است.

هیل اعلام کرد: پیروزی یونگکین به حزب جمهوری‌خواهان در سراسر آمریکا جان تازه‌ای می‌دهد و ترامپ می‌خواهد خود را در موقعیتی قرار دهد که بتواند سهمی از این موفقیت داشته باشد. همچنین مشکلات بزرگ بایدن از جمله محبوبیت پایین، مشکل در تصویب دستور کارهای قانونی، محدودیت‌های زنجیره‌ای و نارضایتی عمومی در مورد مسائلی مانند تورم و مهاجرت برای دموکرات‌ها خیلی خوب نیست و این مشکل را عمیق‌تر می‌کند.

در همین حال، کمپین مک‌آلیف، نامزد دموکرات در گزارش‌هایی اعلام کرد بی‌تفاوتی رای‌دهندگان دموکرات کاملا مشهود است. آن‌ها در این بی‌تفاوتی غرق شده‌اند.

در همین راستا روزنامه واشنگتن تایمز چندی پیش نوشت: دوران ماه عسل بایدن از ابتدای تابستان امسال رو به کمرنگ‌تر شدن رفت و میزان محبوبیت او برای اولین بار با خروج سراسیمه و آشفته نیرو‌های آمریکایی از افغانستان به پایین‌ترین سطح رسید.

به نظر می‌رسد دموکرات‌ها برای انتخابات آینده در سال ۲۰۲۴ به دنبال نامزدی به جز بایدن می‌گردند چراکه سوالات زیادی نیز در خصوص سلامتی بایدن مطرح شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار