مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از انسداد ۸۱ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: در شش ماه نخست امسال ۱۳۱ چاه فاقد پروانه تعیین تکلیف و از این تعداد ۸۱ حلقه چاه مسدود شد که این اقدام موجب صرفه جویی ۳.۴ میلیون مترمکعبی آب شده است.

او با اشاره به اجرای پروژه‌های این شرکت در شهرستان کبودراهنگ در طول شش ماهه نخست سال جاری تصریح کرد: مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان کبودراهنگ طی این مدت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه به همین منظور برای سال جاری تعهد شرکت مبنی بر انسداد ۱۵۰ حلقه چاه غیرمجاز است، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال ۸۱ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود شد که درصد تحقق پیش روی این طرح برابر ۱۰۸ درصد بوده ضمن اینکه در مدت فوق تعداد ۳۱ دستگاه کنتور هوشمند نیز در شهرستان نصب شده است.

ستوده همچنین از تحقق ۱۳۰ درصدی انسداد چاه‌های غیر مجاز شهر همدان خبر داد و گفت: به منظور مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۶۰حلقه چاه مسدود و به همین منظور نیز تعهد اهداف و برنامه‌های این شرکت ۱۳۰درصد تحقق یافته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.