رییس شورای شهر تهران گفت: بسیجی واقعی بودن یعنی از پس هرکاری برآمدن،بسیج در دفاع مقدس حلال مشکلات شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر امروز اظهار کرد: امیدواریم ما هم یک بسیجی واقعی باشیم، بسیجی واقعی بودن یعنی از پس هرکاری برآمدن، همانطور که در جبهه‌های جنگ این چنین بود، بسیج در دفاع مقدس حلال مشکلات شد.

وی ادامه داد: همچنین نخبگان ما بسیجیانی هستند که وظایف خود را انجام دادند؛ برای مثال در حال حاضر ترافیک و آلودگی آزاری برای همگان است که امیدواریم با کمک نخبگان این مشکلات حل شود. البته تلاش هایی انجام شده است.

رییس شورای شهر تهران گفت: شورایاری‌ها در دوره دوم راه اندازی شد، اما در دوره قبل از آن‌ها دفاع نشد و آن‌ها منحل شدند، تلاش ما این است که آن‌ها را احیا کنیم و کارمان را هم شروع کرده ایم.

چمران بیان کرد: عقب ماندگی حمل و نقل در دوره گذشته باید جبران شود، اگر در یک دوره‌ای عقب ماندگی پیش بیاید این امر استمرار پیدا می‌کند و اگر دوستان به موقع توانسته بودند واگن‌های مترو را وارد چرخه حمل و نقل عمومی بکنند امروز این شرایط را نداشتیم.

وی تاکید کرد: امروز اگر برای ورود واگن‌های مترو تلاش کنیم دو سال دیگر به نتیجه می‌رسیم این‌ها باید از قبل دیده می‌شد همانطور که در دوره چهارم و سوم شورا دیده شد و ما شاهد حرکت و جهشی در مترو تهران پیش آمد همچنین ما امروز همان را داریم برداشت می‌کنیم. البته با تعداد زیادی واگن که اورهال نشده و مانند دیروز مشکل پیش آمد.

رییس شورای شهر تهران گفت: نخبگان و شورایاران باید کنار هم قرار گیرند و این کار عملی است، سعی و تلاشمان این است که این اقدام عملی شود. تا با بهره گیری از این نیرو‌های مستعد و پرتلاش شاهد بالندگی این نهاد اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار