یکی از سرمربیان فوتسال کشورمان برای هدایت تیم ملی، پیشنهاد ۲ میلیارد تومانی را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از حذف تیم ملی فوتسال کشورمان از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، فدراسیون فوتبال به فکر تغییر و تحول در این رشته افتاد و قرار شد بعد از انتخاب رئیس کمیته فوتسال، سرمربی تیم ملی را هم انتخاب کند. در آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که یک ماه پیش در ساختمان مرکز ملی فوتبال برگزار شد، اعضای مجمع راجع به فوتسال صحبت‌هایی را مطرح کردند و بعد از جلسه، حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد که وضعیت رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی به زودی مشخص می‌شود.

از آن جلسه تا امروز چیزی نزدیک به ۳۰ روز می‌گذرد، اما همچنان کمیته فوتسال بدون رئیس مانده است و سرنوشت ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال برای آینده معلوم نیست. مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند که بعد از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه، عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد و رئیس کمیته فوتسال مشخص خواهد شد. ۵ روز از بازی تیم ملی گذشته و هنوز وضعیت فوتسال مشخص نشده است.

کامرانی فر به دنبال انتخاب سرمربی فوتسال

عزیزی خادم با گزینه‌های مورد نظر، فعلا صحبتی نکرده و وظیفه این کار را به حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال سپرده است و خودش انتخاب رئیس کمیته فوتسال را بر عهده خواهد گرفت. کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال در این مدت با ۴ گزینه برای هدایت تیم ملی فوتسال صحبت‌هایی داشته و با برخی به توافقاتی هم دست پیدا کرده است. ظاهرا یکی از گزینه‌های مد نظر برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال ، پیشنهاد دو میلیارد تومانی را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است.

پیشنهاد ۲ میلیاردی برای هدایت تیم ملی فوتسال

این فرد که سابقه سرمربیگری در لیگ برتر فوتسال را در کارنامه خود دارد، به دبیر کل فدراسیون فوتبال پیشنهاد ۲ میلیاردی داده و از طرفی هم خواستار حضور دستیار و مربی خارجی شده است. دستیار خارجی این سرمربی اهل کشور اسپانیا است که یکی از سرشناس‌ترین مربیان حال حاضر این کشور به حساب می‌آید. ابتدا دبیر کل فدراسیون فوتبال با پیشنهاد این سرمربی مخالفت کرد، اما بعد از چند جلسه بحث و گفت‌وگو مسئولان فدراسیون فوتبال و به خصوص کامرانی فر را به فکر فرو برد و احتمال این که با پیشنهاد این سرمربی موافقت کنند، زیاد است.


بیشتر بخوانید


این در حالی است که بیشترین مبلغی که بازیکنان تیم ملی فوتسال در چند سال اخیر دریافت کرده اند به ۳۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. البته فدراسیون بالای ۴۸ میلیارد تومان به ویلموتس بدهکار است. از طرفی شاید پیشنهاد سرمربی مورد نظر مسئولان فدراسیون فوتبال را به این نکته وا دارد که قید همکاری با این سرمربی را زده و به گزینه‌های دیگر فکر کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است اواخر آذر ماه ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا برگزار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار