سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره پیروزی این تیم برابر شهروند ساری در رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی این تیم برابر شهروند ساری در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز بسیار خوب و درگیرانه بود و من به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر ما در هر ۲ نیمه موفق شدیم کنترل بازی را در دست گرفته و با تسلطی که بر بازی داشتیم، توانستیم ۳ امتیاز بسیار خوبی را کسب کنیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره اعتراض تیم شهروند ساری به داوری مسابقه گفت: من نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. من اگر بخواهم به عملکرد داور معترض باشم باید بگویم که در این بازی پنالتی ۱۰۰ درصد ما گرفته نشد. در هر صورت ما نخواستیم با سر و صدا کردن روی عملکرد داور تاثیر بگذاریم.

کشاورز درباره اینکه از سوی کانون مربیان فوتبال و فوتسال به عنوان مربی ماه انتخاب شد بیان داشت: ابتدا از کانون مربیان فوتبال و فوتسال تشکر می‌کنم و باید عرض کنم که این انتخاب فقط متعلق به بنده نیست، بلکه تمامی همکارانم در مجموعه گیتی پسند در این مهم نقش داشتند و همان طور که گفتم این موفقیت برای تمامی عزیزانم در باشگاه گیتی پسند است. همچنین امیدوارم در بازی هفته آینده برابر زندی بتن کلاردشت هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته و ۳ امتیاز آن مسابقه را به دست آوریم.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر امشب به مصاف شهروند ساری رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل بر یک شکست دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار