معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: دوره آشنایی با ضوابط ارزیابی، صدور مجوز و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری امروز در زاهدان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: دوره یک روزه آشنایی با ضوابط ارزیابی، صدور مجوز و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری در زاهدان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این دوره با هدف آشنایی با آخرین تغییرات مربوط به آیین‌نامه ایجاد، اصلاح تکمیل و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری برگزار شده است.

وی در رابطه با دوره‌های آموزش مرتبط با حوزه گردشگری بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ دوره توانمندسازی جوامع محلی، تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری، بلدهای محلی، فعالان گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، جوامع عشایری و دانشجویان برگزار شده و تعداد ۳۰ دوره دیگر نیز در حال انجام است.

میرحسینی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌منظور ارتقاء سطح معلومات و همچنین آگاهی از آخرین اطلاعات و برنامه‌ها در صنعت گردشگری به جامعه هدف ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار