مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: عملیات لایروبی و شست‌وشوی شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شست‌وشو و لایروبی خطوط شبکه دفع فاضلاب این شهر در حال انجام است.

او افزود: مرئی سازی و همسطح کردن دریچه‌های شبکه فاضلاب و همچنین پاکسازی و لایروبی بیش از ۳۸۰ عدد منهول نیز از دیگر اقداماتی است که همزمان با عملیات شست‌وشوی شبکه فاضلاب انجام خواهد شد.

خواجوی اظهار داشت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان اداره در حال انجام است و با اجرای این فعالیت‌ها، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث، انسداد و گرفتگی‌های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش خواهد یافت.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم با اجتناب از ریختن زباله در منهول های فاضلاب از وقوع گرفتگی شبکه و بروز مشکلات مختلف در این حوزه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار