سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تا کنون ۶۲ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در استان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدمهدی مجذوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یا اشاره به اینکه تا کنون ۶۲ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در استان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اندگفت: از اول آذرماه طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا در استان، هم‌زمان با کشور اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه در ۲۴ساعت گذشته سه نفر از هم‌استانی‌های‌مان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند گفت: تاکنون ۳۰ هزار و ۹۵ نفر در استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به مراجعه ۵۹۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان‌های استان افزود: در این مدت ۶۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند و در بیمارستان بستری هستند.

مجذوبی با بیان اینکه در مجموع ۴۲۶ نفر، به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند تأکید کرد: مردم باید نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان به اینکه استان همدان در زمینه میزان تزریق واکسن کرونا، رتبه نهم کشوری را دارد گفت: تا کنون ۲ میلیون و ۱۷۴ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

مجذوبی یادآور شد:تاکنون استان همدان ۲ میلیون و ۱۷۴ هزار دز واکسن کرونا دریافت کرده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.