سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ طرح حوزه ورزش و جوانان استان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰درصد در حال ساخت و اجراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد ۵۴ طرح زیرساخت ورزشی و ۹ پروژه دیگر خانه جوان است.

او ابراز داشت: چمن مصنوعی در روستاهای چاه تلخ و تلچگاه با بیش از ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی ، سالن چند ورزشی بوستان ، مجموعه ورزشی شهر باشت، سالن چند منظوره روستای کته از جمله این طرح هاست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: امسال ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها تصویب شده که تاکنون اعتباری تخصیص نیافته است.

جهانبخش با اشاره به اینکه ۹۰درصد از اعتبارات پیش بینی شده امسال حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از محل بودجه بیست و هفتم صدم ارزش افزوده است ابراز امیدواری کرد و گفت: با همکاری مدیریت برنامه بودجه این استان به زودی بخشی از این اعتبارات تخصیص یابد.

او بیان کرد: هم اکنون سرانه ورزشی استان ۹۷سانتی متر است که براساس هدف گذاری قرار است به یک متر و ۲۰ سانتیمتر افزایش یابد.

حجت الاسلام امید گنجه ای امام جمعه باشت نیز در این دیدار با اشاره به نقش ورزش به عنوان سرگرمی پاک بر ضرورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده برای تکمیل پروژه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

گنجه ای با یادآوری اینکه حمایت مالی از تیم فوتبال ابوذر باشت به عنوان تنها تیم ورزشی این شهرستان که در سطح ملی (لیگ دسته سوم) فعالیت می کند  و مطالبه ورزشکاران و علاقه مندان در شهرستان است از مسوولان خواست برای تحقق این مهم اقدام شود.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار تن است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.