پیرمرد معروف ساکن محله جهرم اراک که چندی پیش تصویرش در فضای مجازی منتشر شد از مردم بخاطر ابراز لطف و محبت آن‌ها تشکر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آقای حسینی، پیرمرد معروف ساکن محله جهرم اراک که چندی پیش بخاطر مشکلات مِلکیت منزلش، ویدئویی از اشک ریختن در فضای مجازی منتشر شد در ویدئویی از مردم بخاطر ابراز لطف و محبت آن‌ها تشکر کرد.

آقای حسینی گفت: صدقه نمی‌خواهم و مهم‌ترین خواسته من حفظ خانه ام هست که با زحمت کشی پولش را تهیه کرده و خریده ام تا سرپناهی بر سرم باشد و همین که این خانه را داشته باشم برایم کافی است و با نان خالی هم می‌توانم زندگی را سپری کنم.

حدود ۷۰۰ خانوار از محله‌ی جهرم اراک ۳۰ تا ۴۰ سال پیش، زمین یا خانه هایشان را قولنامه‌ای (با امضای صاحب زمین) خریداری کردند و حالا بعد از ۴۰ سال ورثه با داشتن سند اقدام به تخلیه ساکنین کرده اند.

این پیرمرد و برخی ازاهالی محله‌ی جهرم اراک ۳۰ - ۴۰سال پیش، زمین ومنزلشان رابا قولنامه خریداری کردند، حالاورثه باداشتن سند، پس ازگذشت سالهابرای تخلیه منازل این افراداقدام قضایی کرده اند.

البته مخلص الائمه استاندار مرکزی میگوید، بادستورمعاون اول رئیس جمهور، پرونده منازل مسکونی جهرم با رعایت حقوق عامه وشهروندان دردست بررسی است ونگرانی متوجه ساکنان این منطقه نیست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ازاد
۲۱:۱۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
خبر مربوط به خیابان جهرم اراکه بعد کی دنبال ادرس ایشون میگرده اقای خبرنگار!!